Thursday, October 11, 2007

Maratón pod 3:30 - posilovač sebavedomia

Nie je to veľmi rozumné ani prospešné, ale moja psychika to potrebovala. Test na 30 kilometrov v tempe maratónu som absolvoval minulý týždeň. S výsledkom som spokojný a už si dokonca dovolím tvrdiť, že ak ma nepostihne nejaká nečakaná nepríjemnosť, tak tri a pol hodinovú hranicu zlomím.

Spomínanú vzdialenosť som zdolal za dve hodiny a dvadsaťšesť minúť, teda rýchlosťou 4:52/km pri priemernom tepe 167bpm (pri závode samotnom očakávam priemer niekde medzi 171 - 174bpm). Radosť mi čiastočne pokazila následná analýza rýchlosti na jednotlivých úsekoch, ktorá vykazuje neklamné znaky spomaľovania, nie však natoľko tragického, že by som to vo vytúženom čase nedoklepal. Navyše rátam s tým, že svoju daň si určite vybrala i takmer 3% dehydratácia, keďže z praktických dôvodov som mal k dispozícii iba 3 decilitre vody. Viac v grafoch...

Rýchlosť - 1km úseky


rovnomerná rýchlosť mi veľa nehovorí ;)

Rýchlosť - 2km úseky


7. - 15. kilometer som sa až priveľmi snažil dohnať stratu spôsobenú rozklusom počas prvých dvoch

Rýchlosť - 5km úseky


pri rozsekaní na 5km úseky je spomaľovanie už úplne evidentné

Priemerná tepová frekvencia - 5km úseky


priemerný tep nevykazuje známky hodné znepokojenia :)

3 comments:

forest said...

Psychika možná je OK, ale je to fakt hardcore jít tréning týden před maratonem v MT na 30 km. Snad ti ty síly chybět nebudou. Ale na 3:30 to je pořád v klidu. Kdybys tohle neudělal, tak jsi mohl mířit na 3:20. Však se v sobotu uvidí, když tak na 30. km zabereš a něco sklepeš.

Anonymous said...

Tobě tá rychlost lítá....Abys těch 6 získaných minut neprohospodařil. Ať se Ti v sobotu daří.

Anonymous said...

Slušný výkon, ale ve špatnou dobu. Takový test sis měl zkusit dřív. Každopádně Ti přeju hodně štěstí a jsem zvědavý jak to zvládneš. Moulin1