Wednesday, October 17, 2007

Maratón pod 3:30 - posledné prípravy

Plán vs. realizácia :)

11 comments:

PetrS said...

neblázni, 4 gely Tě složí :)

phusick said...

dva sú na večeru ;)

Anonymous said...

Naplánováno do nejmenších detailů. :o)
Když ale vidím tu výbavu agenta 007, mám podezření, že je mezi těmi věcmi namícháno i něco na holení. :o)

pierko said...

neslo by to zvecsit? celkom by ma zaujimali tie popisky...:))

Anonymous said...

Ty mě děsíš, na Stromovku jedu taky a nemám nachystáno. .-)

Vl001 said...

Já bych si klidně čtyři 55g gely vzal, dva by pro mne na maraton byly zbytečně málo:-) Teď Mnichov 2x70g + 1x55g (půlka z něj před startem). Mám však 82kg, můj běh není extra efektivní a jsem na gely zvyklejší z pokusů o triatlon.

Určitě není dobré gely zkoušet až na maratonu. Pokud s nimi máš předchozí zkušenost třeba z kola (jíst je při podobném tepu), tak se jich neboj.

Je jasné, že ti opravdoví běžci tolik gelů nepotřebují. Ale ti jsou taky obvykle děsně rychle v cíli:-)

phusick said...

Čaute, dlhšie som bol offline, takže reagujem až teraz...

phusick said...

2 pierko: Žial zväčšenie nie je možné, ako som dávnejšie popisoval moje tréningové metódy podliehajú istému stupňu utajenia...

Je mi ľuto :(

phusick said...

2 all: nakoniec som scucol iba jeden + jednu Corny. Na nejaké prežieranie nebol čas :)

phusick said...

2 koyama: holil som sa nasucho, nechcelo sa mi to vláčiť :)

ale na tom 007 som sa pekne dlho bavil.

phusick said...

2 vl001: tiež mám viac skúseností z biku a štyri gely mi prídu ako odtučnovacia kúra. Navyše mám to štastie, že s trochou hyperboly si dovolím tvrdiť, že by mi veľký problém nerobilo sa občerstvovať pečeným bôčikom, či vepřo-knedlo-zelom :)