Friday, August 17, 2007

Maratón pod 3:30 - tajné zbrane (fotostory)

Príprava na maratón je v plnom prúde. Fyzicky som fit, no v hlave mi neustále hlodá červík: Nie je môj cieľ až príliš odvážny? Existuje vôbec reálna šanca zabehnúť pod tri a pol? Spúšťam teda Google a neúnavne hľadám tajné recepty a návody, ako si poradiť. A našiel som: tréningový program afrických šamanov, z ktorého už dlhé roky profitujú elitní bežci čiernej pleti. Keďže ide o tajomstvo tajnejšie tomu na výrobu fenoménu Coca-Cola a Voodoo nie je sranda, nemôžem ho prezradiť. No páli ma jazyk i končeky prstov, a tak to zoberiem okľukou a sprostredkujem vám aspoň pohľad na jeden z mojich tréningových dní, z čoho sa dá mnohé vytušiť...

Najťažšie sa trénuje osamote a preto som rád, že sa ku mne prechodne pripojil dlhoročný kamarát Patrik, inak špičkový stolný tenista, ktorý ku mne prišiel na prázdniny...



...začali sme nákupom...


...nasledovalo plávanie a beh vo vode...
...biopotraviny...
...deň sme zakončili spoločensky u kamaráta Juraja a jeho priateľky Niny. Paťo s Jurom nám predviedli gitarové sóla, chrumkami sme doplnili sacharidy a spokojne sa odobrali do ríše snov.

2 comments:

Unknown said...

Nevidím iontové nápoje:o)

phusick said...

Ahoj Katka,
vidím,že ako správnej žene Ti nič neunikne a ja som tie ionťáky zbytočne retušoval ;)