Tuesday, August 14, 2007

Reality show: maratón pod 3:30

Tak opäť. Opäť sa zastrájam. Tentoraz to bude maratón. A to nie hocaký, ale ten najstarší v Európe (*1924). Konkrétne Medzinárodný maratón mieru v Košiciach. Cieľom toho prvého bolo dobehnúť. Tentoraz sa chcem predovšetkým zabaviť počas prípravy a hrabnúť si na dno počas preteku samotného - rád by som podliezol tri a pol hodiny (nateraz nepredstaviteľné). To všetko navyše takpovediac v priamom prenose počas nasledujúcich ôsmych týždňov prostredníctvom reality blogu, ktorého prvú časť práve čítate.

Účinkujúci

Kamera beží, ideme ostrú: Občianskym menom som Martin Vicen. Tým internetovým phusick (čítaj "fúzik"!). Cestu z Matrixu hľadám už dvadsiatydeviaty rok - najčastejšie prostredníctvom splynutia s najvyšším súcnom v momente, keď slobodná vôla športovca dotlačí neslobodného človeka až na samý okraj priepasti: tam kde už nie je možné ustúpiť, či skryť sa za bariérou racionality.

Študoval som literatúru a históriu, no svoj dlh spoločnosti splácam ako programátor. Som slobodný a čerstvo nezadaný, rovnako ako bezdetný, no citím, že biologické hodiny začínajú pomaly tikať:) Kým sa rozoznejú zvony a behanie či bicyklovanie za kilometrami a minútami (čiastočne) vystrieda to za plienkami, by som ešte rád stihol Ironman -a.

Žijem a chcem žiť slobodne a zodpovedne. Verím a mám skúsenosti s tým, že všetko dobré aj zlé sa človeku vráti - nie v budúcich životoch, v tomto!

Zopár čísel

Športujem od nepamäti. Behám od februára tohto roku, najmä vďaka môjmu bežeckému partnerovi Karolovi a skvelému portálu behej.com. K veci - nabehané kilometre:

február
105 km
marec
230 km
apríl
120 km
máj
86 km
jún
46 km
júl
109 km
SPOLU
696 km

Podrobný tréningový denník je tu.

7 comments:

Anonymous said...

No, tak přeju hodně vůle vydržet!

phusick said...

Ďakujem. Dúfam, že hlavne zdravie vydrži, bo na stupnici tvrdohlavosti som čistý diamant, len to telo je o pár stupňov mäkšie :)

Anonymous said...

Tak to znám. Taky občas cítím, že co se odolnosti tělesné schránky týče jsem spíše mastek nebo sůl kamenná...maximálně kalcit. ;)

Anonymous said...

za 6 mesiacov sa zlepšiť o 30 min - uf :) - tvoju odvahu by som chcel mať. Ale každopádne držím palce a keď Ťa tam niekde uvidím tak určite povzbudím. Veľa šťastia a hlavne zdravia.

phusick said...

Ahoj anonymous:)
Ďakujem za povzbudenie. Sám som si vedomý, že 30 minút je veľa, no pri prvom pokuse som cítil isté rezervy a myslím, že byť tvochu viac skúsený, vedel by som to vo vtedajšej forme o cca. 10 minút rýchlejšie. Tým sa dostávam niekde na 3:45 a 15 minút už nie je až tak veľa. Navyše nikdy som ešte neladil formu - intervaly a spol. - a teda neviem, aký to bude mať prínos, no dúfam, že taký štvrťhodinkový:)

BTW Chýstáš sa tiež do Košíc?

Unknown said...

Ahojka Martine,
Hezky a vtipně napsané.
Moc držím palce, neb člověk si má klást vysoké cíle:o)
K.

phusick said...

Ahoj Katka.
Dakujem velmo pekne.

m.