Monday, September 10, 2007

Maratón pod 3:30 - oprava

Oprava: predchádzajúci týždeň som vinou sieťového škriatka uverejnil nesprávny tréningový plán a tým som mohol mnohých zaviesť, za čo sa úprimne ospravedlňujem. Náplňou minulého týždňa malo byť totiž intenzívne polihovanie hore orgánom, nezriadené prežieranie sa a rozjímanie nad zmyslom a miestom športu v živote človeka. Plán som dôsledne dodržal a som teda na najlepšej ceste k pokoreniu vysnívanej tri a pol hodinovej méty:)

Čo bolo, bolo, terazky som maratónec a preto tento týždeň absolvujem šesť trénigov v následovnom znení:

Pondelok
10 km aeróbne
Utorok
12 km aeróbne
Streda
3 km rozklus
5x2km v tempe preteku na 10km
3 km výklus
Štvrtok
10 km aeróbne
Piatok
voľno
Sobota
30 km
Nedeľa
8 km regeneračne
SPOLU
86 km

5 comments:

forest said...

Zase chodíš ty vraždy? Asi máš odběhlou desítku, ze které bereš to tempo moc pomalu.

phusick said...

To že to sem napíšem ešte neznamená, že to aj odbehnem ;)

Desiatku mám iba jednu zatiaľ, teda bolo to 12km a vtedy som bežal 4:20/km, teraz by som si trúfal tak 4:00/km.

Intervaly mám rád (keď ich zrovna nebežím:), mám možnosť sa pri nich poriadne vyjašiť.

Marcel said...

No pekne, uz to zacina vyzerat lepsie :) . Drzim palce

forest said...

Jestli to zvládneš odběhnout, tak bych uvažoval o přejmenování celého seriálu. Protože to pod 3:30 nebude, bude to hlouběji (3:20-3:25). Hlavně vydrž a žádné kopance.

phusick said...

No zvládol som to:)

Len ako som napísal, nechápem aký vplyv majú (relatívne) dobré intervaly na beh maratónsky.

Každopádne ten prvý a zatiaľ jediný maratón ma naučil veľkej pokore - človek si nemôže byť ničím istý. Ako sa hovorí: je to pretek pravdy.